Fahéjas-almás piskóta!:))

Már hűl, az illata isteni!:)) Volt egy kis időm...gyorsan sütöttem!:))

5 tojásos update piskótát (cseresznyés és meggyes-csokisnál fent van, alul... jobb oldali sávban elérhető!)!).

Elkészítettem a piskóta tésztát, fogtam egy cééépp almát, felszeleteltem cikkekre, ráhelyeztem és megszórtam 1 tk. fahéjjal és 180 fokon 20 percet sütöttem!:) Az egészben 610 kcal van, én 8 szeletre vágtam, vagyis egy szép szelet: 76.25 kcal!:)

A sütim Update 1 liszttel készült, de Update 2-es, mert az alma édeskés, és az édes alma, megnéztem 2-es kódú...de 15-ig akkor is lehet enni!:)

Ilyen szépséges lett:



Ezt a finike tortát, Rékának ajánlom, (utólag is) szülinapja alkalmából!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény