Gyümölcsnap Nonó módra!:)

Úgy döntöttem gyümi napot tartok hétfőn!!:)) Rám fér, sok volt a csipegetés az elmúlt napokban és holnap is Anyósom vár minket ebédre, lesz rántott húsi és somlói is! Úgyhogy hétfőn gyümi nap! De mivel én nem szoktam végig bírni, így kicsit másféle gyümi nap lesz, de szerintem a hatás nem marad el.

Fogok főzni Roxa féle isteni gyümölcs levest. Azt fogom enni ebédre és vacsira biztos, ha nagyon éhes leszek, akkor uzsira is. Reggel banán-narancs, tízóraira és uzsira dinnye. 5-6 szor szeretnék enni!
Ez az elképzelés...jót tenne, a bőrömnek is, és kicsit kitisztulnék!:)))

Aki szeretne, az tartson velem!:))) Szerintem nem lesz nagyon nehéz, hisz a fini gyümi leves és az isteni görögdinnye csodássá fogja tenni! :)

Nekem a nehéz, max a reggel lesz, mert a reggeli nekem elég fontos étkezés lett, de egy napot ki kell bírnom!:)

HÉTFŐN, GYÜMÖLCS EVÉSRE FEL!!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény