Hétvége, hétvége...

Annak ellenére, hogy itthon vagyok Amicivel, ugyan olyan boldogság nekem a hétvége (ha nem jobban) mint amikor melóztam, mert ilyenkor együtt a család!:)) és szuper programunk van a hétvégére!:))

Ama jobban van, picit köhög még...de szerintem a fogacskája már kibújt...most már csak jobban lesz!:DD

Isteni lett a Roxa féle gyümölcs levesem...nektarinból, pár szem eperből és almából csináltam...nyamika...egész hétvégén ezt fogom enni!:DDD Ma szerettem volna sütni muffint is, de olyan meleg van, nem "fűtöm" be a lakást a sütővel, inkább fagyizunk egyet!:))

Tegnap este bedinnyéztem, egész éjjel pisilni jártam...de legalább kitísztiott!:)) Olyannyira, hogy reggel 62 kg voltam...szuper, ezt szeretném tartani!:)

Ma este box...fúúúú Ritussal bekeményítünk!:)))))

Amicikém alszik, aztán ebéd és irány a kertbe....sok sok gyerek lesz ma nálunk, Adri osztály társai, úgyhogy pancsi, pihi, piknik!:)


Csodaszép napot nektek is!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény