Húzos nap...

Reggelt már leírtam, de továbbra sincs pihi!

Sajnos Keri fiam kruppos és befulladt a Drágám!:( Nővérkém helyett megyek Adriért és a Barátnőéért, viszem őket Amival varrónőhöz, onnan táncra. Haza, gyereket itthon hagyom (Anyunak, Ő fektet!), vissza Adriért és irány mozi, Ádus is jön. Hárman mentünk volna: Ritus, Adi és Én, csajos Film: Alkonyta 3. De Ritus marad Dáviddal, így mi megyünk hárman!

Lenyomtam: 10 perc belemelegítés+vádli, 20 perc INEP talaj és 15 perc Norbi Karatefitt felsőtest edzést...annyira jól esett! :D

Finom volt a sütike is nagyon!:) Azóta sétáltunk egyet Amival, ettünk fagyit. Ma még eszek a sütiből..de végre ma már nem vagyok éhes...már napok óta mindent összeettem, végre TALÁN vége!:)

Írt nekem egy kedves ismerős: Hogy Ő csinálta és kemény nagyon az Insanity...kell hozzá állóképesség és jó ha az ember tud rendesen fekvőtámaszt is nyomni. Szerinte inkább Férfiaknak való. Én ha már elérem, hogy Apa megcsinálja vele, esküszöm végig szenvedem!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény