Kérek mindenkit...

...KÜLDJÖN NEKEM SÚLY ADATOKAT! SOKAN EL VANNAK MARADVA A KÉPPEL IS!!! KÖSZÖNÖM!:D

Ma lenyomtam a RR 2009 comb részt...hasizom most lesz!:)

Ma kicsit rossz voltam. Vacsira friss, meleg Borwnie-t sikerült Apának süttetnie velem...és persze megkóstoltam!:D Isteni lett!:)

Holnap spinning edzés, már alig várom, nagyon szeretem!:DDD

"Sokan, soha nem fognak megérteni engem. Ne is akarjanak. Csak az tudja, mit jelent, átállni agyban, lefogyni, akarni, küzdeni, harcolni, aki ezt végig csinálta. Lehet szidni, utálni, lehet betegnek nevezni, de nekem fontos a sport és fontos, hogy amit elértem megtartsam! Ez vagyok Én..ez lettem Én! És Én...most...így: Boldog vagyok!:)"


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény