Kicsi Életem!

Estére lázas lett....szívem szakad meg érte. Még jó, hogy nem egy beteges típus (eddig most 2.-ára kapott el valamit!), mert nem tudom kezelni, ha beteg, annyira nagyon féltem!:(

Ráadásul tuti tőlem, tőlünk (családban majdnem mindenki beteg) kapta el, és emiatt lelkiismeret furdalásom is van!:(

Hétvégi progik kilőve, maiak tuti, remélem kialussza ma magából, mert más baja egyenlőre (remélem így marad!) nincs, csak a magas hőemelkedés, néha néha 38 fok.

Reggeli kakaó után visszaaludt, addig csin. neki finom mézes teát. És mindent amit tudtam fertőtlenítettem...még felmosok, kitakarítok amíg alszik!

Este mekit vacsiztam és túró rudit...ajjajjj...és hétfő óta nem tornáztam!:( reggel 63 voltam...érthető!

Már csak a torkom kapar kicsit, asszem ma már valamit előszedek....hiányzik a torna!!! Valami nem leizzasztó, nem ugrálós, hanem valami átmozgató edzést!

Szép napot, aki teheti mozduljon ma ki!:)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény