Lassan kel Ama....

....de elég ügyes voltam, mert amíg aludt meg is főztem és tornáztam is. Ma még valamikor (asszem este) vasalnom is kell.

Tornáztam 30 percet, de remeg mindenem: 10 percet Zumbáztam, jól megizzadtam, bemelegedtem, pulzusom az egekben volt!:) Aztán INEP 20p. talaj. Nagyon oda tettem magam, nem álltam meg egy percre sem és keményen végig nyomtam. remegnek a lábaim!:)) Jól esett. Holnap este a Fitnesz terembe megyünk Cardió Dance-re, állítólag a Pasi aki tartja nagyon jól nyomja...meglátjuk!:)

Hasazni, mindig délután fogok. Végül, úgy fogom csinálni (tanácsolták és igazuk van) 100 hasprés és 50 lábemelés, így kezdésnek. Kíváncsi vagyok, a napi torna mellett még ennyi hasazás, mennyire fog használni!:)) 1 hónap múlva megmondom!!!:)

MA ESTE FRISSÍTJÜK A TÁBLÁT, KÉREK MINDENKIT AKI EDDIG NEM KÜLDÖTT ADATOT (heti súly), ESTE 7-IG KÜLDJE EL, NAGYON KÖSZÖNÖM!

Felkelt a Hercegnő, csodaszép napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény