Light csokis kekszek!

Ma szerettem volna valami finit sütni a paradicsom leves után. Kekszfélét szerettem volna, de ami nekem van recim úgy kezdődik, 1 egész margarin...ezt megtanultam Roxától, az már "jó!" nem lehet!:)))

Elkezdtem gondolkozni...:))) És ez lett belőle:

Hozzávalók:
2 tojás,
2 evk. folyékony édesítő,
2 csepp vanília aroma,
15 dkg tk. rozsliszt,
1 cs. sütőpor,
1 tk. natúr kakaópor,
1 dl tej

A tojás sárgáját az édesítővel habosra vertem. A fehérjét külön tálban szintén felvertem keményre. Másik tálban összekevertem a lisztet a sütőporral. A sárgájás cuccba beletettem az aromát, kakaót, majd a lisztet és a tejet, végül beleforgattam a habot...

Megfogtam Ama etető kanalát (kicsit nagyobb mint egy teáskanál) és gombóckákat szedtem a sütőpapírra!:)) Pont 20 db lett!:)))

180 fokon, előmelegített sütőben, 25 percet sütöttem.

Összesen: 706 kcal lett a 20 db keksz!!
1 keksz: 35.3 kcal!:)))

Képek: Sütés előtt, és után!:))



Megjegyzések

  1. Kedves Noémi!

    Megsütöttem ezt a kis kekszikét fent.
    NAGOYN NAGOYN fincsi lett!!!!!!!!!
    Zabpehelyliszttel és buzasikérrel készitettem.
    Na meg a kako mennyiségéből is 3 tk-nyit tettem bele (ez utobbi tulzás volt, bevallom igy utolag) de igy is habzsoltuk befelé!!! A cukor-gyanus kedvesem is nagy örömmel esett neki! Az ö kedvéért egy kis rum és mazsola is került a tésztába, sajnos :-SSS
    Még nagoyn sok sütirecepted van a terveim között, hogy kiprobálom.
    Nagoyn szépen köszönöm a munkádat és a feltöltéseidet ide! Kérlek ne hagyd abba, és továbbra is "ötölj ki" nagoyn sok fincsi diétás sütireceptet!!!
    Gratulálok az életpályádhoz, az életvezetésedhez, Noémi! Irigylésre mélto!
    Köszönöni neked mégegyszer:
    Dóri

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény