Ma is torna???

Ritus nem tud ma jönni Kondi alakra (has, fenék, comb) de én azért lehet elmegyek este egyedül!:) Tegnapi cardiót élveztem nagyon!:) Ritusnak annyira nem tetszett. Sok volt benne a guggolást, Ő azt nem szereti (vagyis nem tudja csinálni, mert rossz a térde), neki jobban tetszik a másik fajta cardió, amire járunk. Nekem mind a kettő!:)))

Ma olyan finit főzök. Friss fokhagymás-tejfölös csirkemell csíkokat sütök, hagymás-paradicsom salátával, rizzsel!:)) A húsi elvileg rántott csirke falatok lettek volna, de nem volt kedvem panírozni. Így felvágtam 1 kg csirkemell filét, sóztam, borsoztam, nyomtam rá 5 gerezd fokhagymát és egy kis pohár kék tejfölt!:) Most fél órát áll a hűtőben, majd beleöntöm tepsibe és megsütöm!:))) Pari salinak is isteni illata van, Ádus kap hozzá rizst...én nem rontom el a rizzsel!:))

Holnap Brownie-t sütök, mert Vendégségbe megyünk! :) Viszem a desszertet!:))

Ma délelőtt végre kint tudtunk lenni, délután is sokat leszünk kint...!:)

Izomlázam van...de jól esik!:))) Az elmúlt 3 nap minden nap 60 percet tornáztam és nagyon jól esik. Ha ma megyek (ha itthon maradok, itthon torna!), holnap tuti pihenés! Szombat még lesz egy spinningünk reggel!:) Vasárnap megint pihi.

Viszont a súlyom maradt a 62-63 kg...ebből is látszik! Lányok, fogyni helyes étkezéssel lehet, vagyis diétával, számolva, keményen. Mert tessék, hiába edzek én napi 60 percet és izzadok mint egy ló (mióta lefogytam jobban izzadok, mikor edzek, konkrétan ömlik rólam a víz...ez mi miatt lehet? Mármint hogy jobban izzadok?) mégsem fogytam. Egyrészt mert (remélem) az izomtömegem nő, másrészt, mert nem diétázom, így "hiába" a sport a súlyom áll. Úgyhogy nagy igazság a fogyás az étkezésen múlik, a mozgás csak rásegítés!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény