Ma spinning!!:)

Még soha nem spinningeltem...nagyon várom már. Van aki utálja, van aki imádja...kettő között senki. Tipikusan olyan mozgás forma, hogy vagy nagyon megszereted, vagy soha többet nem csinálod!:))

Valaki azt mondta neki nem használt a fogyáshoz. Én azt mondom, minden mozgás segíti igenis a fogyást. Mert maga a mozgás az anyagcserét, emésztést stb is felpörgeti. Az étkezés az amitől fogysz,a sport csak rásegítés. Ezt kell sokaknak megértenie. Innentől kezdve én azt vallom: Mindegy mit mozogsz, csak mozogj és élvezd!:))

Tegnapi cardió dance brutál volt...én elfáradtam és szakadt rólam a víz.:))) De kellett nagyon!:)))

Ma megsütöttem a Roxa féle madártej szeletet...még a hűtőben pihen. Nekem a krémben sok az édesítő (belenyalakodtam), de majd délután tudok nyilatkozni érdemben, hogy sikerült-e??:)))

Ma spinning után, ha lesz erőm, felvisszük az adatokat, kérem mindenki küldje el. Hétvégére pedig már a képes, cm leveleket várom!:))

FELHÍVÁS!!!!:)
Edittel beszéltünk róla, hogy menni kéne (jövőhét kedd!) Réka tornára (Kedd: 18.30h - 20.00h -ig, Budapesten a XIII. kerület Hegedűs Gyula utca 86. (Hegedűs Gyula utca - Vág utca sarok) alatt található vadonatúj sportcsarnokban!) Már ketten vagyunk, szerintem nagyon jó lehetőség, egy közös tornára, kis beszélgetésre, és akár egy közös fotóra Rékával!:)))


Csodaszép napot nektek!:)

Megjegyzések

  1. Én is szeretnék járni oda, de félek elmenni :(

    VálaszTörlés
  2. sziasztok!
    Ági vagyok.
    rendszeresen olvasgatom a blogot, nagyon sok jó dolog van benne, főleg, hogy tényleg érdemes csinálni.
    a spinninghez szeretnék írni, hogy én április 22-e óta járok hetente kétszer. nem számolgatok kalóriát, de odafigyelek, hogy rendszeresen egyek, és hogy ne egyem túl magam. de TÉNY: 6.2 kilót sikerült már leadnom. még messze az a cél amit kitűztem, de már ez is haladás. a derekam sokkal csinosabb lett, a fenekem formálódik, és a combomról is kezd leolvasni a zsír. problémás területem volt a térd körüli zsírpárna. Jelentem a fele eltűnt. úgyhogy aki szeretne menni, csak bátran, nem másért, saját magadért tekerj. jah vigyél magaddal vizet, és húzz keményebb talpú sportcipő!
    sok sikert a tekeréshez!:)és szép napot mindenkinek!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!:))

    Hunszil, mi ott leszünk és akkor nem is kell már félni!:)))) gyere el...

    Ágnes, köszi, amit írtál...gondoltam azért én is hogy tuti hatásos....félek kiköpöm a tüdőmet, de nem baj!:))))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény