Nem tudom mi van velem!

Napok óta nyűgős és éhes vagyok! Nagyon zavar!!! Mióta megint rossz idő van csak ennék. És akkora mennyiségeket, nem tudom abbahagyni, nem AKAROM!!!!!

Nagyon oda kell figyelnem. Ma már ha tetszik, ha nem kevesebbet kell ennem és holnap gyümölcsnap!!! Össze kell szednem magam!!!

Ma reggel 63 kg fölött voltam egy picit...nem szeretném elérni a 64 kg-t...én úgy szerettem a 62 kg-t...nagyon jól éreztem magam.

Tudom, tudom az izom nehezebb és a héten 5X60 percet tornáztam és ma nyomok még egy 20 perceset. De akkor is, nem normális már az a sok mennyiség amit meg tudok enni!!!:(

Úgyhogy oda fogok figyelni. Nehéz, mert reggeli szendvicsem után ennem kellett egy müzlit, hogy elég legyen, de ebédre a köret és a desszert is el fog maradni!!!

Délután joghurt a terv és a vacsi pedig virsli, mustár, abonett.

Anyósom csomagol tuti rántott húst, az lesz a családnak holnap, így nem kell főznöm, csak magamnak a gyümi levest.

Szép hétvégét!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény