Cseresznyés piskóta, kétféle recept!:)))

Cseresznyés Update 1-es piskótát!

Hozzávalók:
5 tojás
1,5 evk. folyékony édesítő
fél cs. sütőpor (elhagyható!)
5 evk. U1 liszt
8-10 szem cseresznye (természetesen magozva!)

Tojás fehérjét kemény habbá vertem, bele az édesítő, sárgája és a liszt, majd beledobáltam a cseresznyét! Mindezt 180 fokos előmelegített sütőbe tettem és 21 percet sütöttem!:) Isteni lett, beszéljenek a képek...Ama imádja!:))

Összesen az egész 570 kcal, nekem 8 szép nagy szelet lett!
1 szelet: 71.25 kcal! és Update 1-es!:)








Cseresznyés piskóta 2!:)

6 tojás fehérjét kemény habbá vertem, bele a 2 tk. prime sweet, 4 tk. xilitet (lehet bármi más is), bele a sárgája, majd 3 evk. graham- 3 evk master mix keveréket részletekben...közben végig géppel 1-es fokozaton keverem. Majd tepsibe teszem (sütőpapírral bélelt) és rádobálom a cseresznyét.

180 fokon, 20 perc alatt kész!:)

12 kockám lett,
1 kocka 75 kcal!:))


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény