Össze kell szednem magam...

Elhanyagoltam a tornát és a kajával is elszaladt velem a ló!!!

A bezártság, ezek az elmúlt komor, esős napok betettek egy picit azt hiszem.

Holnaptól össze kell kapnom magam nagyon. Oda kell figyelnem magamra, nehogy nekem visszakússzanak a kilócskák. Tartom a 62-63 kg-t, de szeretném is ha ez így maradna!

A hétvégén már szebb időt mond, lehet menni tekerni és nagyokat sétálni!:)))) Már alig várom!:)

Hajrá csajok, kicsit odateszem magam én is holnaptól! Mindent bele!!:))

Megjegyzések

  1. Vannak ilyen időszakok Drága, én is nagyon elhanyagoltam a tornát, tegnap már Apperkám kérdezte h mi van, mostanában nem tornázok? :DDD
    Jó volt egy kis pihi, de nekem is össze kell kapnom magam, a torna nekem kötelező a diéta mellé...
    de a lényeg h nem hízunk :))
    Puszillak

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény