Meg sem álltam ma eddig!


Ma f6 kor keltett Ama...halál!:(

De akkor már neki is álltam. Sok pici baba ruhát kaptam kölcsön amikor Ama született, azokat mostam ki, kint szárad, vasalom és adom vissza!:)) Aztán nekiálltam és az egész házat felporszívóztam, felmostam. Szakad rólam a víz rendesen, de olyan szép lett. Utána az egész nappali butort leportalanítottam, asztalt, kanapét lemostam. Közben a konyhát, fürdőt és hálót rendbe tettem. Eközben Ama lent játszott (már f7 kor ki akart menni) az udvaron, Anya figyelt rá.

Aztán mikor teregettem, kint, jött a Ritus, mennek vásárolni...Ama üvöltött, hogy Ő is...így most egyedül vagyok!:( De nekiállok főzni!:)) Az is meglesz és amíg Ama alszik tudok egy jót tornázni!:)

Ma: RR INEP 20 perc talaj, vádli magamtól (kondi alakon mutatta a Srác miket kell és mennyit) illetve a Norbi: Karatefitt kar részt megcsinálom 2 kg súllyal, nagyon jó kar gyakik vannak benne, átmozgatja az egész kart.

Nagyon jó kis csapat jött össze az Insanity-ra....már négyen vagyunk...de arra még rá kell gyúrni!:)

Jövőhéten cardió tábor, napi 90 perc mozgás 5 napon keresztül, majd szombaton a táncfesztiválon be is mutatjuk amit tanultunk!:) Következő héten megint erősítés-spinning váltakozik, aztán nyaralás, amire összeteszek magamnak egy kis edzést, minden nap máshova fogok edzeni (Réka tornák és tatarek: fenék-csípő, comb, has, kar) kb. 15 percet (este a szobában, senkit nem zavarok vele!)

Nem vagyok örült, mert ugye sokakban felvetődik a kérdés, minek kínzod magad a nyaraláson is? Egyszerű: mert nekem ez nem kínzás, hanem a napjaim része, ha tornázok jól érzem magam, jó a kedvem, energikus leszek! Szükségem van a napi akár 10-15-20 perc mozgásra.

Hazajövünk van egy hetem hogy rendesen formába jönnek, spinning és mi egy más... és már állunk neki a KIKÉPZÉSNEK, kezdés augusztusa 9!:))

Holnap reggel 8-ra megyek spinningre...ma már sokkal jobban vagyok, mint tegnap!:)))

Csodaszép napot!:)

Megjegyzések

  1. Hiteleket kínálunk magánszemélyeknek, cégeknek és együttműködünk
    A minimum 3%-os éves kamattal rendelkező cégek
    A kölcsön összege 2000,00 dollár
    amerikaiak, euró
    10 millió dollárig. Töltse ki a következőket
    elérhető:

    1. A pályázó neve: ...
    2. kor: ..............................
    3. hely: ..................
    4. A szükséges összeg ........
    5. Időtartam: ..................
    6. Telefonszám .............
    7. Faxszám ...............
    8. A kölcsön célja ............
    9. fix cím
    10. nemzeti igazolvány / jogosítvány
    Lépjen kapcsolatba velünk: united.credit411@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény