Vendégségbe megyünk...

...így ma sütöttem. Külön a fiúknak Brownie-t, magunknak pedig egy most kitalált receptet, amit elneveztem Kekszes csoki csodának!:))) Isteni lett, ez szerintem majdnem jobb, mint a Brownie, de ízre teljesen olyan lett...csak úgy magamtól dobáltam bele a cuccokat!

Már nem is tudok megenni olyan sütit amibe beleteszem 15-20 dkg cukrot...ne megy. Inkább sütök valamit édesítővel. Úgy ha más süti, és nem látom, amikor csinálok mi minden kerül bele ami nem egészséges, könnyebb!:) Ennek ellenére imádom a tiramisut, somlóit...csak kicsit az agyam átállt már!:)

Viszont szomorú vagyok, 63 kg voltam reggel. Sokat csipegetek...szeretnék 62 lenni és maradni is!!!!

Kekszes csoki csoda recept:
1 tojás,
5 dkg rétes liszt
5 dkg tk. rozsliszt
1,5 evk. édesítő
1 cs sütőpor
1 evk. kakaópor (natúr)
2 db zabfalat
1,5 dl tej

Az egészet össze dolgoztam, és 180 fokon (előmelegített sütőben), muffin formában, sütöttem 20 percet.

Összesen: 623 kcal van benne, 8 db muffin lett, darabja: 77.8 kcal!:)

A Brownie mennyiségre ugyan ekkora, és annak darabja: 195 kcal és ugyan olyan finom mind a kettő.

Érdemes megkóstolni!:))



Ma lemértem magam. Minden hol több vagyok 1-2 cm-vel, de ahonnan fogyni szerettem volna, ami miatt csinálom a hasizom gyakikat (köldök alatt pár cm maradt meg a hasam) onnan lement 1,5 hét alatt 3 cm!:))) Szuper!

Lányok írták, 1-2 kg ide oda az természetes, az izom növekedés (izom nehezebb!) miatt. Biztos igazuk van!!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény