Álmos nap...

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én olyan álmos vagyok ma, na a melegről meg aztán ne is beszéljünk...brutális!:(((

Na arról meg főleg ne, hogy már túl vagyok az ebéden, mert ma olyan éhes vagyok egész nap!:( Szóval szuper napom van!:)

De inkább ma, mint holnap, amikor is remélem sikerül egy szuper anyagot felvenni nálunk a LIfeNetwork tv-nek és mindaz benne lesz az anyagban, ami szeretném, hogy belekerüljön, és remélem átmegy az embereknek az, amit üzenni szeretnék:
Hogy minden álmot el lehet érni, mindent amit igazán akarsz, amiért küzdesz és amiért megteszel, amit csak tudsz.... beteljesül. Csak akarni kell és kitartani!:))

Én nem mutattam fel új dolgot, hisz a kalória számolást messze nem én találtam ki, a Réka tornára más 10000 ember is tornázik és fogy. Én amit adni tudok az embereknek az a dolgok érzelmi háttere.
Megtanítani Őket bízni saját maguknak!!!! Hogy higgyenek magukban, higgyék el, hogy Ők maguk tehetnek csak azért, hogy elérjék az álmaikat!:))

Mai tornám is megvolt!:) RR 2008 fenék és has= 40 perc...elfáradtam!:) ÉS MEGÍRTAM AZ EDZÉSTERVEMET A NYARALÁSRA!:) 3 rész van: Comb+vádli, Fenék+belső comb, has. A Réka tornák alapján tettem össze, mindegyik kb. 15 perces.

Holnap délelőtt takarítok és várom a Tv-seket. 14:00-re jönnek...izgi nagyon, de istenit sütök!:))) Remélem!:DD

CSODASZÉP NAPOT!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény