Cardió dance-Táncfesztivál!:))

margaretes


FERGETEGES NAP VOLT...ANNYIRA ÉLVEZTEM, SZUPER VOLT MINDEN. Picit rontottunk, de számít?? Dehogy számít, annyit nevettünk, annyira jól éreztük magunkat!:))) Köszönjük Jani az elmúlt hetet...nagyon jól sikerült!:D

És akkor a képek:

A CARDIÓ CSAPAT!:)



Renivel, aki egy szuper csaj, annyit nevettünk!:)))



J.P Dance csipet csapata!:))



Tanárunk a Kicsikkel!:))



Tortavágás...finom volt...!:)



Számomra olyan fontos kép:
Itt szeretném hozzátenni, Ama csodálatos volt, egy hang nélkül nézte végig a főpróbát, az előadást, elaludt a karomban mikor álmos volt..igazi Tündér Kincs!:) Ádusnak pedig nagyon köszönöm, Ő tudja mit...mindent!:))))



És hazaérkezéskor:


Annyira jó volt ez a hét...minden nap este kimozdultam, nevettem, táncoltam...más világba léptem be. Nagyon élveztem. A mai nap egy csoda volt. Izgultam, készültem...annyira jól esett kicsit kiesni a mókus kerékből. Úgy éreztem ma magam mint egy tinilány!:) Csodálatos családom van, akiknek annyit köszönhetek és többek között ezt is, hogy támogattak, vigyáztak Amira, stb...KÖSZÖNÖM!:)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény