:DDD

Csodás napokat töltünk együtt...kiélvezünk minden együtt töltött percet...de azért írok ide is!:)))

Mai torna is megvolt: RR 2008 comb rész, 20 perc....jól megizzadtam! Jól esett!:) Meg is örülnék, ha nem tornázhatnák minden nap...ha csak 20 perc, 20 perc, de ez nekem KELL!:))) Jó a kedvem tőle, tele vagyok energiával...imádom!:)

Ama alszik, én is pihenek Ádussal!:)))

Drága Barátnőm Bogika, már túlhordja Pici babócáját Bálintot....sokat gondolok rátok, remélem nemsokára már kibújik a kis Trónörökös és végre mehetek babázni!:))))))))

Ama is imádja a Pici babákat...de amikor mondom neki: Anya hasában is legyen baba, azonnal rávágja: NEM!!!!!!!!!!!!! De azért lesz...majd!:)))

MA LIFE MAGAZIN, NAGYON IZGI!!!
Aki tudja nézze, aki nem, akkor fent lesz videón az oldalunkon, de Pufóka drága is összevágja nekünk!:))) és felteszi ide a cboxra!:)))

AKINEK MÉG MARADT PÁR KILÓCSKA A VERSENYT VÉGEZTÉVEL, AZ NE ADJA FEL, MINDENT BELE TOVÁBBRA IS, HA SZÜKSÉGÉT ÉRZI (SOKAKNAK FONTOS, ÍRTÁK NEKEM) AKKOR KÜLDJE TOVÁBBRA IS NEKEM HETENTE AZ ADATOKAT, BESZÉLJÜNK, SEGÍTEK SZÍVESEN.

SZEPTEMBER ELEJÉTŐL ÚJ VERSENY INDUL, DE ADDIG IS LEHET BEMELEGÍTENI!:))

Csodaszép napot!:)

Megjegyzések

  1. Kedves Nonó!

    Még az első riportodat láttam a Life Magazinban, és leesett állal figyeltem átalakulásod történetét :) naggyon gratulálok!
    Annyira szimpi voltál, hogy elhatároztam, megkeresem a blogodat ;)
    Nagyszerű dolgot művelsz, nem csak azzal, hogy lefogytál, hanem hogy embereken segítesz...
    Jelentem, a te hatásodra én is már egy hete számolom (újra) a kalóriákat, és sok mindent másképp csinálok mint eddig... és már eredménye is van :D
    Lehet, hogy a szeptemberi versenyre én is benevezek ;)
    Addig is figyelek Rád :)

    Köszönöm, köszönöm...
    (most megyek tornázni - Zumba Fitness)

    Csodaszép napot!
    Üdv: Petra

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény