Egy újabb hét! :)

Már nincs sok a fogyi versenyből...hajrá Csajok!:))))

Az adatokat már csak a végén frissítem, KÉREK MINDENKIT VASÁRNAP ESTIG KÜLDJE EL NEKEM A SÚLY, CM ADATOKAT ÉS A KÉPET...HÉTFŐN ÖSSZEGZEM ÉS KEDDEN EREDMÉNY HIRDETÉS!!!!:)

Ma nagyon sok dolgom volt, így reggel 7 kor nekiálltam, hogy ne legyen olyna nagy meleg...tök mindegy volt, így is szakadt rólam a víz. Teljes fürdő takarítás, (zuhany sikálás:(), hálószoba, ágyneműhúzás, konyha takarítás (sütő..stb) porszívózás, felmosás, közben mosás, teregetés és persze Amit navigáltam, egy egy Tündér volt, szépen lejátszott...mindezt sikerült 2 óra alatt.:))) Gyorsan megcsináltam a Roxa féle gyümi levest, almából és meggyből, isteni lett, már hűl!:)))

Ama alszik, úgyhogy nekiállok a RR 2008 comb részhez, plusz vádli, előtte bemelegítés és koreo!:)))

Nagyon meleg van, igyatok sokat...én sem vagyok nagy ivó...de muszáj...ettem dinnyét is, a lényeg a folyadék pótlás!!!

Szép napot nektek!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény