Ez valami hihetetlen volt!:)

Emelem a kalapom mindenki előtt a Főzőműsorban szerepel, vagy riportot ad...stb...nem könnyű, el fáradtam nagyon, de ez annyira más volt mint a Stúdió beszélgetés, sokkal természetesebb, sokkal Nonósabb, sokkal jobb!:))

Szuper csapat jött, Szilvi (szerk.) és két Srác, nagyon nagyon jó fejek voltak és lazák!:)))

Kezdtük a főzéssel...vagyis sütéssel, ott mondanom kellett pár szót, nagyon nehezen állt össze, 2-3 szor is újra ettünk 1-1 részletet, annyira pörgött a nyelvem, de semmi értelmes nem jött ki belőle...aztán sütöttünk (Tejszínes-meggyes csoda). Hát ilyenkor a sütés sem egyszerű ám. Mert nem csak pikk pakk csitt csatt, hanem kemény meló. Lassan mindent, több nézetből felvéve...stb. De jókat nevettünk.:))

Aztán felvették ahogy blogozok...írogatok. Mivel az uccsó bejegyzés a csajok volt lett képe volt, nem akartam hogy baj legyen, így inkább Ritust mutattam, és az alatta levő begyezéseket, nem tudtam már engedélyt kéri Gabcsitól és Annustól, próbáltam Őket nem, remélem ha esetleg 1-1 pill. látszódtok az nem baj!:)

Aztán átöltöztem (addig fekete naci, fekete tunika és piros papucsban voltam) felvettem egy türkíz felsőt és fehér szandit és mentünk a kertbe, felvették ahogy Amit hintáztatjuk, közben kérdéseket tettek fel Ádusnak és nekem is...

Aztán interjú...a nap fény pontja. Ott ült vele szemben a Szilvi....és mintha egy régi barátnőm lett volna, aki szeretné h segítsek neki lefogyni...ömlött belőlem a szó....tisztára olyan volt, mint a Fókusz Portré....nagyon jó volt...kíváncsi vagyok mit hagynak benne, mit nem, de az egy jó kis rész lett...remélem!:)

Aztán pár beállás volt, tudjátok álltam középen a a kamerás körbe ment körülöttem...körbe filmezett...olyan érdekes volt.

f3-ra jöttek és f6 kor mentek el. Leállás nem volt, csak inni álltunk meg. Azt mondták jó alany vagyok, mert egyből megcsináltam amit kértek:))

Nem kellett semmit mondanom arról h kcal számolással fogytam nem updatettel, mert az egész a kcal számolásra volt kihegyezve...egyértelmű lesz a riport!:)

Fantasztikus élmény volt!:)

Egy dolog bánt, hogy a Fogyi verseny nem lett kiemelve, arra már nem jutott idő...majd legközelebb!:DD

Hétfőn este (asszem 6 kor) a Life Magazinban lesz, és aznap vagy másnap a neten, de megkérem megint Pufókát, hogy tegye meg és rakja fel youtube-ra.:))

Köszönöm, hogy drukkoltatok!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény