FANTASZTIKUS ÉLMÉNY VOLT!:))

Bárki, bármit mond ez egy szuper dolog, és bolond aki nem él egy ilyen lehetőséggel.

Elmesélem a napunkat:

Amit végül itthon hagytuk, a nagy meleg miatt, nem akartam szegényt kocsiba be, ki, ott nem pakolhat semmit, akkor nyügi...stb. Ádussal ketten mentünk.:)

Odaértünk krrábban, ittunk egy fini jegeskávét és mentünk fel. Picit várom kellett...előbb egy Hölgy-el csináltak riportot majd velem. Engem addig sminkeltek. A sminkes Lány irtó jó fej volt, kedves, és nagyon ügyes!:))) Sokat beszélgettünk!:)

Aztán picit még vártam és mi jöttünk...állatira izgultam!:)) Kaptam kis mikroportot...már fontos embernek éreztem magam!:)))))

Bementünk a kék szobába, egyből jött az: Ajjajj meg sem fogok tudni szólalni. De a srác kedves volt, mosolygós...

Mondta, hogy részletekben leszek...közben bejátszások lesznek/voltak, Bálint Antónia hogy fogy, Farkasházy Réka hogy fogy...stb. Addig pihi volt.

Csak deréktől felfelé látszódok, mert ültem!:)

Ahogy mondták, hogy megy az adás...rögtön megnyugodtam és szó szerint be sem állt a szám....mondta is a Tamás, hogy jó alany vagyok nagyon, mert kérdeznie sem kell!:))) És mennyi mindent el sem tudtam mondtam, amit szerettem volna.

Volt szó, a kilókról, a kcal számolásról, a blogról, a mozgásról, véleményemet kérdezte a különböző csoda módszerekről...nagyon nagyon érdekes volt...

Persze rengeteg mindent nem mondhattam el amit olyan jó lett volna, de azt beszéltük az nekem kb 2 óra!:)))))

ÓRIÁSI ÉLMÉNY VOLT, VASÁRNAP 6 KOR ADÁS...ÉS HÉTFŐN MÁR FENT LESZ A NETEN IS, MAJD BELINKELEM!:)

Amira büszke vagyok, hogy úgy éreztem végig beszéltem, nem őőőőőőőőőztem, nem volt csend, végig mint régi barátok beszélgettünk, nevettünk. Persze biztos fogok felfedezni bakikat...de azt hiszem nem lett egy rossz anyag!:)))

Ádus a Vezélőből nézte végig, és azt mondta nagyon nagyon ügyes voltam!:))))))))

Nagyon boldog vagyok!:))

A hétvégén nem leszek gép közelben, majd csak vasárnap, addig:
kérem küldeni az utolsó adatokat, a fogyi verseny résztvevőitől!:))))))
...és holnap esküvő!:)))

Sok sok sok puszi és csodálatos hétvégét nektek is!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény