Fontosnak tartom leírni!

Főleg az esetleges új olvasóim miatt, mert amiatt, hogy említettem Rékát a riportban és együtt is tornáztam vele, illetve majd az új interjúban hallani fogjátok: a Réka mondta, hogy Update terméket fogyasztok, vele tornázok..stb., ami igaz is, de!

Akkor mivel is fogytam le a pontosan??

KALÓRIA SZÁMOLÁSSAL FOGYTAM LE!!! A SZÁMOLÁS MELLETT UPDATE TERMÉKET IS FOGYASZTOTTAM, AMINEK A KCAL TARTALMÁT SZINTÉN BELESZÁMOLTAM A NAPI ÉTRENDEMBE.
TORNÁZNI ELEINTE MINDENRE TORNÁZTAM AMI CARDIÓ-ZSÍRÉGETŐ TORNA, DE FŐLEG NORBI TORNÁKRA (Duci, Kickbox, Karatef...itt), KÉSŐBB PEDIG A RÉKA TORNÁK KÖVETKEZTEK, A MAI NAPIG!!!:)

Így azt tudom mondani: a kalória számolásnak és a Rékáék tornájának köszönhetem a 38 kg súlyvesztést!:)

Mai napig fogyasztom az Update termékeket (puding, ital, liszt, fagyi), hisz a súlytartásomat segítik!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény