Hol is kezdjem....Interjú, torna, fotózkodás....

Talán ott, hogy mikor mentem órási zuhi volt, alig láttam, de nem késtem el, 6-ra ott voltam. A tv-től már ott volt Szilvi és két srác kamerával.:)

Átöltöztem és helyet kerestem. Mondták elől legyek...oksa!:) mellém ült egy Lányzó, szimpi volt, megszólítottam, nagyon jót beszélgetünk:))

Aztán szólt Szilvi itt van Réka, irány interjút adni. Hát biztos mindenkinek vannak ilyen napok, (pár perces interjú volt, és hála égnek főleg Réka beszélt) mert én ma kb 1 normális mondatot nem tudtam összetenni. Ott áll mellettem Réka, izgultam, azért nekem Ő csak egy példakép!:)

Réka elmondta: Igenis mindent el lehet érni, ha igazán akarjuk,erre én vagyok a példa, hogy a súlyom tuti megtartom, mert annyit küzdöttem érte...és a kislányom nagyon büszke lesz később rám!:)

Visszamentem a helyemre, Réka köszöntött mindenkit és felhívott a színpadra, és még kit? A Lányt mellőlem akivel összebarátkoztunk, mert Ő Emese, sokat beszélgettem már vele a Rékánál a facabookon, csak annyira dumáltunk, h nem mutatkoztunk be...Ő 32 kg-t fogyott.:))))

Réka elmondta mennyit fogytunk és hogy nincs lehetetlen...mindenki tapsolt..ezt is vették a Life tv-sek...tök meg voltam szeppenve...olyan jól esett!:)

Aztán torna....ultra, kemény brutál volt!:)) A kamerás srác jó fej volt, először távolról vett, majd jött közelebb, aztán leguggolva a csapzott fejemet miközben guggolok, akkor persze elröhögtem magam!:)))) nem vették végig hála égnek...mert a végén nem volt már rajtam száraz felület, nem voltam szép látvány. De végig nyomtam, csak picit a fenék résznél meg kellett állnom, így is holnap nem tom hogy ülök le.:) Izomláz garantált!:D

Aztán Réka kérte maradjunk Mesivel szeretne közös képet hármunkról, meg kettőnkről...Réka kattintgatott, kattintgatott rólam és Mesiről, mondtuk neki, hogy nekünk kéne Őt fotózni,nem neki minket...mire mondta: Ő olyan büszke ránk!:))))

Jól sikerült...de egy biztos, nem tudnám ezt nap mint nap csinálni, amit a Réka, fotósok, kamera..nekem ez sok. Szívesen beszélek a fogyiról akárkinek, de nem minden nap, kemény világ ám ez! De örülök, hogy belekóstolhattam, örök emlék marad!:)

Megjegyzések

  1. Nonó, én így, látatlanba is nagyon büszke vagyok Rád. Büszke azért, mert elérted a célod, és büszke azért, mert segítesz mindannyiunknak. Nem is tudod, hogy mennyi erőt tudsz így adni! Köszönet érte!
    Már nagyon várom az újabb riportot :)
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  2. :)))) Én köszönöm, hogy vagytok:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény