"Hozzuk magunkat Csúcsformába", 1 nap étkezés!

Szuper volt a cardió dance 1. nap...nagyon elfáradtam, kb 5 l vizet kiizzadtam. :))) És ez már csak keményebb lesz!:DDD

Mai kajcim:
F: tejeskávé 2 dl 1.5% tejjel 88 kcal

R: 2 sz (6.7 dkg) lenmagos kenyér 175 kcal
2 sz olasz felvágott 80 kcal
4 dkg paradicsom 8.8 kcal

E: 1 kocka tepsis gombás pulykamell 186 kcal
egy nagy adag uborkasaláta 30 kcal
Desszert: 25 dkg görögdinnye 72,5 kcal

U1: kávé 1 dl 1.5% tejjel 44 kcal

U2: sárgadinnye 43 dkg, ez egy fél sárgadinnye 228 kcal

V: u.a mint az ebédem: 236 kcal

Most: kortyolgatok egy forró teát, édesítővel, citrommal 0 kcal

Összesen: 1148,3 kcal!

Nem ettem tízórait...ha az lett volna, az kb 200 kcal körül, máris 1300 fölött vagyok...holnap 1200-1300 között szeretnék lenni!:))

Az ebédem:
Nagyon egyszerű, vettem Tepsis gombás pulykahusi Rafinériát és megcsináltam ahogy a csomagoláson le van írva...:))) Az egész tepsi 1115 kcal lett, 6 kocka jön ki belőle, 1 kocka 186 kcal!:)) Hozzá ubi salit ettem, amit én úgy készítek: uborka karikára, só, édesítő, pici ecet, fokhagyma, pparika és bors a tetejére.

Holnapra maradt még 1 Apának és 1 Amának és nekem!:))) Aminak is nagyon ízlett, úgyhogy csinálok szerintem valami desszertet, hogy legyen vm nekem is!:))) Vagy levest....meglátom!:)

Csodaszép esetét...remélem ügyik voltatok ma!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény