"Hozzuk magunkat Csúcsformába", 3. nap! :)

Bizony már a harmadik nap...bár kicsit elszaladt velem a ló, ma előre fel írtam mit fogok enni és 1290 kcal lett a vége.

Eddig ment a terv. Reggeli és tízórai is megvolt már. Ebédem babfőzelék lesz, imádom. 1 adag, 3 dl 360 kcal jött ki, nem kevés, de alig várom, hogy egyek belőle.:)

Cardió első napján fájt a jobb oldalam, s nem fent, se nem lent, hanem a köldököm magasságában...oldalt. Már jobb valamivel, kenem fastummal, szerintem meghúztam az izmot. Nagyon rossz volt. Estére remélem szuper lesz, és max 1-2 gyakit kell kihagynom, de tudok menni.

Ma hűvös van, de azért délután kimegyünk Amival!:)) Kell a friss levegő. Bár ma 5 kor keltünk:((( és 7 kor más sétáltunk a Zöldségeshez!:)

Ama alszik, én pedig pedikűr és manikűrözök. Ebéd kész, mostam, teregettem, konyhát átrendeztem!:)Most kicsit szépítkezek!:)

Csodaszép napot és mindent bele Lányok!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény