"Hozzuk magunkat Csúcsformába", 4. nap!

Tegnap cardió kicsit holtpont volt..nehezen mozogtam, a hasim is fájdogált és a harmadik 90 perces edzés a héten...de mára megint tele vagyok energiával!:)) hasam sem fáj...bár tegnap is kihagytam és ma is kifogom hagyni a hasizom gyakikat.

Jövőhétre átírtam az edzés tervemet és 4 edzést iktattam ma. H-K, Sz:pihi, CS-P. Így szerintem teljes erőbedobással menni fog az edzés és törekszem a minőségre, nem a mennyiségre.:)

Tegnap este még megettem 1 barackot itthon...majd éhen haltam cardió után!:))

Mai ebédem: Lecsó és az marad vacsira is.:) Vettem dinnyét az volt a tízórai és szerintem az lesz az uzsi is!:))

MINDENT BELE CSAJOK...TOLJUK MEG A VÉGÉT!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény