"Hozzuk magunkat Csúcsformába", 5. nap étkezés! :)

SAJNOS VÉGE A CARDIÓ TÁBORNAK! :( Szomorú vagyok, mert annyira szuper volt!:)))

Ma nagyon jó voltam a kajcimmal, de elmentem cardióra ÉSSSS:

Hamim:
F: tejeskávé 2 dl 1.5% tejjel 88 kcal

R: 2 sz. lenmagos kenyér 175 kcal
2 sz. párizsi 40 kcal
paradicsom 7 kcal

T: Fitt müzli szelet 85 kcal

E: csirkepörköltből: csirkecomb és zuza, kovi ubival: 350 kcal
Desszert: fél barackos süti: 35 kcal

U: jegeskávé (hab és cukor nélkül) kávé, édeskével és 1 gombóc fagyival: 200 kcal

V: dinnye 72,5 kcal

Na de a Tánc Tanár meglepije mi volt ma az óra felénél???
Zsíros kenyér hagymával!!!

Megettem 3 nagyon vékony sz. kenyeret, összesen 10 dkg,
halványan volt zsírozva, hagymával, paradicsommal, számolok rá 700 kcal-t.


Összesen: 1752,5 kcal!

Pedig milyen szépen zártam volna...de utána még táncoltunk bőven.
Szerintem ki is izzadtam!:D


Na mindegy, jól esett...holnap mérlegelés és kép...kép semmi változást nem fog hozni szerintem, max a kg és a cm...bár így a fini vacsim után!!!!?????:)

Szép álmokat!:)

HOLNAP BEMUTATÓ!!!
JAJJ DRUKKOLJON MINDENKI, NAGYON IZGULOK!!!!!!! :)
Aki megnézné:
Batthyány Tornacsarnok,
2030 Érd, Fácán köz 1.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény