Képzeljétek!!!:))

Megint megkerestek (nem a Fókusz és az Aktív, sokan azt hallották, de ez nem igaz!) hanem a Life Magazin kijön hozzám forgatni egy napomat!:))))))))))))))))) Azt mondták sokan érdeklődtek felőlem, nagyon sokan megnézték az adást, a videót.:D

A másik pedig, ami még szervezés alatt áll, de Réka már rábólintott azt mondta a felelős szerkesztő Hölgy, Szilvi, hogy a holnapi Réka tornán a Hegedűs Gy. utcában együtt tornázunk és le is megy majd a tévében!:))))))) Össze kell kapnom magam!:)

Nem akartam hinni a fülemnek, álltam a konyhában, kezemben a merőkanállal, pont készültünk az ebédhez, és csak mondta: Igen, persze, szuper!:)))))

Sokan most ismertetek meg, sokan régóta olvasnak, sokan meg már évek óta. Akik követnek és ismernek, tudják, nem is kell magyaráznom, tényleg fontos nekem, az hogy másoknak segítsek és nem azt akarom ezzel mondani, hogy megmondom mit tornázzon, vagy mit egyen...erre vannak edzők és életmód tanácsadók (ami(k) én még nem vagyok, de remélem leszek!:) Hanem meg szeretném mutatni, igenis minden de mindent el lehet érni amit szeretnék, nem kell hozzá más csak a kitartásunk!!! Elmondhatom a tapasztalataimat, az már mindenkinek saját dolga és joga, hogy megfogadja és megpróbálja-e!:)

Anyaként és Feleségként, miért nem mozdíthatnánk meg hegyeket???:D

Nagyon sok embernek szeretném még erőt adni...és úgy látom ebben kapok is segítséget, amit ez úton is köszönök és hálás vagyok, mert tudom mennyire fontos mikor az ember erőt és kedves szavakat, tanácsokat, saját tapasztalatokat kap másoktól!:) Fontos a megerősítés nekem is és mindenkinek!:)

Megjegyzések

  1. IGEn...Igen GRATULA :) megnézlek :)
    De jó én is követlek, illetve próbálak:) Bár én talán nem vagyok olyan kitartó amilyen te :( De nem adom fel.....

    VálaszTörlés
  2. Én nagyom örülök hogy Rád találtam Nonó! Nekem máris sokat segítettél. :)
    Én már nagyon kíváncsi vagyok az új adásra, remélem nem kell sokáig várni rá :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény