Két dolog...

Amit szerettem volna még leírni.:)

Az egyik az Aerobic edzői suli..az most nem fog menni. Megvan a fontossági sorrend és ez így van jól. Ezt most nem engedhetem meg magamnak, majd talán egyszer később el tudom végezni! Nekem most fontosabb, hogy kész legyen a lakás, így döntöttem.

Másik, hogy mára érzem, hogy összeszűkült a gyomrom. Végre elértem, h nem ennék állandóan valamit, végre nem vagyok éhes. Sokan mondták, miért számolok megint, stb...na pont ezért, hogy végre ne egyek feleslegesen, és visszatérjek egy normális 1800-2000 kcal-ra, mert voltak napok amikor 3-4000 is megettem.

Ebédre a csirkecomb és zuza, 1 kovi ubival isteni volt és bőven elég is. vacsim is ez lesz...egyáltalán nem hiányzott a tészta hozzá.

Szép napot nektek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény