Könnyű, nyári meggyes-túrós süti a'la Nonó!:)


Tegnap vettem túrót, ma pedig a zöldségesnél megláttam a szép friss meggyet és máris tudtam, ma sütni fogok!:)) Mind a kettőt imádom!:)

De a túrós sütim soha nem sikerül...belseje mindig folyékony marad....de Roxa megmondta a frankót: 170 fokon maximum és sokáig kell sütni a túrós sütit! Így tettem ééééééééés persze megint igaza volt Roxánknak!:)

Hozzávalók:
30 dkg félzsírós túró
kis doboz tejföl
2 evk. folyékony édesítő
2 csepp vanília aroma
fél cs. sütőpor
2 tojás sárgája
2 evk. U1 liszt (3 dkg)
20 dkg meggy (nem sajnáltam!:)

Mindent összekavartam és előmelegített sütőbe tettem. 170 fokon 50 percig sütöttem és csodálatos lett!:))

Mivel félzsíros a túrom, ezért az megdobta a kcal-t...Összesen 1022 kcal lett, 8 szeletkém lett.
1 szelet süti: 128 kcal.
De szerintem ez sem vészes!:)


Képek: sütés előtt és után!:)




Legközelebb annyit változtatok, hogy fél kg túróból csinálom, hogy vastagabb legyen!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény