Leadták!:)))

Végig halálra izgultam magam mikor néztem...kicsit fura volt!:) Nagyon boldog vagyok. Főleg mert Apukám, aki mindig teljesen őszinte, azt mondta végén: Tárgyilagos, őszinte voltál és nem játszottad meg magad, ilyen vagy, mint amilyen a tv-ben is voltál, büszke vagyok Rád!:))) és ezt mondta Ádus, Ritus, Anya és mindenki!:))) Az Ő véleményük a legfontosabb nekem.:)

Ami fura volt, az a hangom..szerintem tök nem ilyen, akik ismernek elmondhatják, nincs ilyen orrhangom, kikérem magamnak!:)

De holnap felteszem a videót és aki nem láthatta...megnézheti!:)

Óriási boldogság, hogy sokan megkerestek, mert láttak a tévében, itt a blogon és facebookon is, köszönöm a bizalmat és a kedvességet!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény