Life magazin, riport a fogyásomról!:)

http://www.lifenetwork.hu/index.html

Középen a honlapon a "Life magazin utolsó adása" videót kell nézni!:) a 24.40 percnél kezdődik a riport velem!:))

Megjegyzések

  1. Szia, Nonó!
    Hát én megnéztem az adást!:) Szombaton láttam a bemutatót, és alig vártam, hogy vasárnap este 6 óra legyen:) még az emlékeztetőt is beállítottam a telómon, nehogy egy percet is elmulasszak! HÁT MEGÉRTE!!!!
    Azonnal megkerestem a blogodat és nekiláttam az olvasásnak, AMIT AZÓTA NEM TUDOK ABBAHAGYNI! Minden elismerésem, GRATULA!!! Rettenetesen ügyes vagy, a többiről nem is beszélve....:) Azóta családtag vagy nálunk, mindenkinek rólad áradozom:))) Remélem nem veszed zokon? Sajna van 20 kilócska + om, és emellett még egy csomó "bajságom" pl. magas inzulin szint, ami akadályozza a baba érkezését:((( Mindenféle csodaszert kipróbáltam már, mondanom sem kell, hogy csak átmeneti megoldás volt, ahogy lement úgy jött is vissza minden leküzdött gramm:)
    Érdekelne a szeptemberi fogyi verseny, és még sok egyéb kérdésem is lenne, ha nem gond?!
    Üdv.:Krumpli

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény