LifeNetwork!:)))

Ma Réka a Facebookon írt nekem, hogy büszke Rám!:) Olyan jól esett....és itt látott meg engem a LifeNetwork főszerkesztő Hölgye!:)))))))))

Írt nekem, hogy benne lennék-e egy stúdió felvételbe, írtam, hogy igen, fel is hívott, mondta fel fog hívni a felelős szerkesztő is és vele tudok egyeztetni.:)

Így is volt!:) Nagyon kedvesek voltak mind a ketten!:DDDD

Lényeg:
Pénteken felvétel délután 2-kor.
Vasárnap lesz adásban, még nem tudom mikor!
Nem mehetek kékben, mert kék a háttér!:) (Már tom miben megyek!:)
Lesz Fodrász és sminkes is!:)
Diétás műsor. Lesz szó mindenről, majd beszélünk a fogyimról, közben régi és mostani képek lesznek láthatóak rólam!:)))
Bő 1 óra felvétel!:)
És lehet meghívják Rékát is!:)

Ádus és Ama is elkísérnek! Nagyon izgatott és boldog vagyok!:))))

Remélem rendesen, összeszedetten tudok majd válaszolni minden kérdésre!:))))

Még soha nem voltam a tv-ben!:DDDDDDDDD

http://www.lifenetwork.hu/index.html

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény