Még mindig fel vagyok pörögve...

...tényleg annyira nagyon jó volt tegnap!:)))

Mai torna is megvolt, kitakarítottuk a csarnokot a tegnapi Táncfesztivál után!:))) Holnap már komolyabb torna: RR 2008 comb és vádli. Előtte mindig el fogom táncolni a koreográfiát...vagyis bemelegítés-koreo-és erősítés!:))

Ma már nem számolok, de azért figyelek. 3 Brownie helyett csak 2-őt ettem!:)))))

Ma reggel 60 kg voltam!!! Nem akartam hinni a szememnek...ÉN?????????????? 60 kg??????????? ÉNNNNN?????? Boldog vagyok...de lejebb nem szeretnék már. Ez már elég lesz nekem!:)

NINCS LEHETETLEN LÁNYOK...SOHA NEM HITTEM VOLNA, HOGY EZ NEKEM SIKERÜLHET...AZT GONDOLTAM HA ÉN EGYSZER 75 KG LESZEK, AKKOR...AZTÁN HA ÉN EGYSZER 70 KG LESZEK, AKKOR...Sokak szerint túlzásba estem, de mindenki maga érzi mikor jó neki...és én most nagyon boldog vagyok!:)

Nem vagyok tökéletes, és tudjátok nem is akarok az lenni, de amit tudok igenis ki fogok hozni magamból...MERT KÉPES VAGYOK RÁ...ÉS TE IS KÉPES VAGY RÁ!!!!:)))

simple hearts


Jövőhéten az edzéstervem:
H: 2008 RR comb+vádli
K: spinning
Sz: pihi
Cs: B.A Nyerj időt (súlyzós, kell kicsit karra is gyúrni :)
P: 2008 RR fenék+has
Sz: Esküvőn, sok sok sok tánc!:)
V: pihi

Most úgy érzem ennyi az a mennyiség, ami jól fog esni és amire szükségem van!:)))) Hétfőn és csütörtökön mindig lesz egy kis bemelegítés és tánc a gyakik előtt. Így lesz cardió és erősítés is!:)))))

Délután megyünk strandra a Táncosokkal...de jó lesz!:)

Csodaszép napot mindenkinek!:)

Megjegyzések

  1. Nonó nagyon csini vagy, de ne fogyj tovább, kell rád még az a plusz 3kiló, te úgy vagy jó!!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény