Meleg van...

...de valami átkozott egy módon.

Ama ma 5 kor kelt, nem csoda, nekem is olyan melegem volt!:(((

Szegény Kismamák...vigyázzatok magamtokra, igyatok sokat sokat és pihenjetek!!!

Mondtam is Ádusnak a második babaával is úgy szeretnék teherbe esni, mint Amival, vagyis nyáron. Mert Amával jan-febr. voltam nagy pocakos. Így kimaradt a nyári nagy meleg!
Tapasztalatból: Tavasszal szülni szuper volt.
De tudom: Ember tervez, Isten végez!:)

Főzni sincs kedvem ilyen melegben, és csütörtökön mikor Vendégségbe megyünk is olyan sütit csinálok, amihez nem kell bekapcsolni a sütőt, vagyis sütés nélkül elkészíthető. A "Desszert Ajánlóba" tettem: Kókuszos Keksz szelet...szerintem tuti nagyon finom lesz!:)))

Mai ebéd: gyümi leves és krumpli sali, light a'la Nonó lett volna, de a krumlim feladta a kamrában, ígggyyyy...álltam a kamrában, mit főzzek? Mit főzzek?
Vettem egyik nap, Zöldséges orsótésztát (durum), nagyon kivi vagyok rá milyen, az már fő is. Gyorsan egy tálba kikevertem, 1 kék tejfölt, fokhagymakrémet, sót, borsot...nagyon fini lett, tetejére sajtot fogok reszelni!:))) Könnyű, nyári olasz ebéd.:)

Mai torna: spinning..meghalunk majd ebben a melegben!:))

Szaladok teregetni és salit csinálni!:))

Ja rossz vagyok, este popcornoztam és reggel már elindultam felfelé...61 kg voltam, érthető!:)

Csodaszép napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény