Most küldöm a képeket!

Műsor alatt, miközben beszélgetünk majd lesznek képek rólam, ilyen volt, ilyen lett. Aki engem itt olvas ezt már mind mind ismeri, de nem baj!:)))

ÚGY NÉZ KI, AZ ADÁS:
VASÁRNAP ESTE 6-KOR LESZ A LIFENETWORK-ön, DE EZ A VIDEÓ KÉSŐBB FELKERÜL A HOLNAPJUKRA IS!:))

Bizony nagyon nagyon izgatott vagyok!:))))

Tegnap este tornáztam RR INEP talaj, és vádli részt, illetve reggel már megcsináltam a RR 2009 comb részt (hast már nem engedte Ama!:)), mert tudtam mikor Ama alszik, nem lesz időm tornázni, este pedig Vendégségbe megyünk!:)

Voltam ma Fodrásznál is, mert már nagyon rám fért egy festés...jó lett!:DDD

Jajj, olyan izgatott vagyok!:DDDD Bár a beszélőkémmel nincs baj...de kamera, meg minden!:DDDDD

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény