Na, majd ma!:)

Ma már tuti benne leszek a Life magazinban!:))) Várom nagyon!:))) És persze izgulok is!:DDD

Ésss, tegnap megkerestek a Wellness magazintól is, októberi számukban 3 Hölgyet szólaltatnak meg, akik összesen 100 kg-t adtak le, az egyik én lennék!:))) Nagyon örültem a felkérésnek. Remélem ott bővebben tudok beszélni majd a fogyi versenyről is, és addigra lesz saját holnapom is!:)))

Mai tornám is megvolt: RR INEP talaj 20 perc!:)))

Nagyon boldog vagyok, hogy tv-ben és újságban is szerepelhettem, azt gondolom, ha ilyen lehetőség van, azt el kell fogadni. Mindenki másban jó vagy rossz az életében. Nekem a legnagyobb "dolog" amit az életben elérhettem az, hogy Anyuka lettem. A következő, hogy a Férjem szerint jó Feleség, és aztán következik, hogy megharcoltam és elértem azt amire még vágytam, lefogytam. Pár év múlva remélem hasonló adatokkal, centikkel, kilóval fogok majd rendelkezni... de akkor is jó lesz visszanézni, visszagondolni, mert ezek a napok sokat jelentenek nekem.

Kiléptem kicsit a mindennapi kerékvágásból, mást csináltam, más emberek vettek körül. Aki 2 éve otthon van a Kisbabájával (és bár ez csodálatos és nagyon jó, de nehéz is) az tudja pontosan, mennyire jól esik ilyenkor egy kicsit kikapcsolódni, kicsit magunkkal foglalkozni, még ha csak pár percet, órát is!:))

Aki ezt megérti, az tudja mit érzek, aki nem, annak soha de soha nem fogom tudni megmagyarázni és nem is szeretném!

CSODÁLATOS NAPOT NEKTEK!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény