Nem vagyunk egyformák...

Sokan soha nem fognak megérti engem, én ezt már beláttam. És ez már nem is bánt. Nem vagyunk egyformák és ha valaki nem szeretné megérteni a másikat, az soha nem is fogja, én egyet tudok.

Nekem a családom, Ama és Ádus az elsők. Ők a mindeneim,
akik nélkül soha nem értem volna el az álmomat.

Az életmód, a mozgás, a diéta...ezek pedig a mindennapjaim részesei lettek. Szeretek ezzel foglalkozni. Megértem akin 5-10-20-30-40 kg felesleg van, mert mindet átéltem. Hiábavaló diétákat is csináltam egy párat. Tudom milyen, mikor nem veheted fel amit szeretnél, mikor mindenki rólad beszél a strandon, vagy lehet hogy nem , de te úgy látod mindenki rólad beszél és kinevet. Tudom milyen, mikor este eszel és másnap azt mondod, már mindegy és megkezdődik a 2 kg le, 3 kg vissza effektus.

Segíteni szeretnék..nem vagyok életmód tanácsadó, csak egy Anyuka, aki boldog a bőrében.

Tudjátok élvezem ami történt velem az elmúlt időszakban, szerettem az újságban szerepelni, benne lenni, a tv-ben. Operaénekes írtam nekem levelet...csodálatos volt olvasni és csak pár mondattal is de segíteni neki!!!

Egy más világba léptem át..de én maradtan. Egy percig nem érzem, hogy nagyképű lennék ettől, úgy gondolom mai napig minden egyes levélre (nem röviden!!) válaszolok, ha kell többször is!!! Bárkinek, bármikor!:)

Sokan azt mondják, segíteni, persze de élvezi is nagyon!! Igen!!! Ez így van. Nem hiába írtam a naplómat az elejétől és engedtem betekintést a fogyásom részleteibe...mert kellett a megerősítés és a segítség nekem is, én ezt nem tagadom. És kaptam is...amit ezúton is köszönök mindenkinek!:))

Azt írta ma nekem valaki: Nem mozgattam meg hegyeket!
De, saját magam számára egy olyan dolgot bizonyítottam be, amiről soha nem hittem volna, hogy képes lehetek rá! És nekem ez a legfontosabb!!

Az mutatja a legjobb példát, aki soha nem hízik el. De ez elég alacsony számot rejt, mert életében 1-szer mindenki diétázik. És aki ebbe belelép, bizony sokszor nem tudja merre menjen. Én sem tudtam, nekem is segítettek. Én miért ne segíthetnék? És amiben tudok, fogok is!:)

Fantasztikus dolog emberekben elindítani valamit, ami utána jobbá teszi az életüket...sokan számolnak be nekem 10-20-30 kg fogyásról, amit a naplóm, blogom alapján kezdtek el, és vitték véghez. Nekem ez fantasztikus boldogság! És BÜSZKE VAGYOK NAGYON RÁTOK!:)))

Megjegyzések

  1. Szia:)
    Én is hasonlóan érzek mint Te, de -49, kg után már mások véleménye nem mérvadó.Nekem még van -8 kg, de le fogmeni az is. Gratulálok az eredményeidhez és további eredményes munkát.
    Én csak egy embert találtam aki velem fogyo, ő 57 éves és január óta -26 kg adott le, többeknek erőt adsz, velük törödj a többiek meg szurkoljanak csak.
    Szia:)))

    VálaszTörlés
  2. Szívből gratulálok neked!:)))) Hajrá, az a 8 kg már "semmi" a 49 után...hihetetlen eredmény!:))) A 26 kg is gyönyörű eredmény!:)))))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény