Nos akkor:

Itt reagálnék egy két levélre, mindegyikben ugyan azt olvashattam:

1, Propagálom magam!
Igaz! Boldog és büszke vagyok arra amit elértem. Azt, hogy a saját blogomra hány összehasonlító képet teszek fel, azt hiszem rám tartozik. Az, hogy te, ti elolvassátok, megnézitek az pedig rátok. Nem küldök ilyenkor egyesével privát levelet senkinek, hogy na, figyu nézzetek már meg, sőt tegyétek már ki magatokhoz is!!!! Egyébként, mindig kérésre teszek fel ilyen képet!

2, Buzdítom a Lányokat, elcsépelt szavakkal!
Én ilyen ember vagyok. Lehet hogy sokaknak unalmas, akik nem ilyen beállítottságúak, vagy nem fogytak soha sokat..de nekem anno kellett a megerősítés, az elcsépelt szavak, jól esett ha olvashattam, hallhattam, hogy igenis meg tudom csinálni és képes vagyok rá. Ilyen vagyok, és ezzel nem vagyok egyedül!

3, Örökös visszacsatolási kényszerem van!
Igen...mióta az eszemet tudom nem voltam 65 kg alatt...saját magam számára is fontos, hogy kézzel foghatóan, szemmel látható legyen nekem is, az hogy mit értem el. Ezért van a blogom. Az enyém, azért itt, nem a régi helyen, mert ez az enyém, azt és annyit írok, arról és akkor amikor szeretnék. Nem értem emiatt is, miért bírálhatnak?

4, Görcsölök az étkezések-edzések körforgásában!
Néha még mindig igaz! Nagyon figyelek, de erre egyszerű a válaszom: MERT NEM SZERETNÉK MÉG EGYSZER ELHÍZNI. Annyi munka áll mögöttem, amit nem hiszem, hogy még egyszer végig tudnék csinálni...ezért foglalkoztat ennyire. Étkezésnél már eszek rendesen, de a vacsira tényleg figyelek, az edzést pedig előre összeteszem, nekem ez a Kicsi miatt is fontos, hogy lássam.

5, 20 perc torna tv előtt az nem említhető egy lapon a futással!
Ez nem hogy igaz, ez tény!!! Ennek ellenére, hiszem, hogy a napi mozgás, legyen az 20 perc, vagy 60 mind mind igenis fontos és hatásos. Nem mindenki tudja megoldani hogy eljár futni. vagy nem is akar, mert utál. Nem értek egyet azzal, amit írtak nekem, hogy: Tv előtt tornázás: "ha más nincs, ez is jó". Majd ha lesznek gyerekeitek meglátjátok. Én is jobban szeretek eljárni de nem mindig tudom megoldani!

ÉS! Nincs két egyforma ember sem. Az hogy valakit többen olvasnak egy dolog. Más is ugyan így propagálná magát, fontos lenne neki, hogy adjon valamit az Őt olvasóknak...engem naponta 800-an olvasnak...és ebből 500-an legalább nem kedvelnek. Ez nem veszi kedvemet.

Nekem a blog a tükör ahhoz, hogy mit értem el.

És!!! nem találom az ideális súlyomat. Kár volt anno kijelentenem, hogy 70, vagy 68, vagy 60...mert ezt az ember nem tudja előre, hanem érzi. Nekem az ideális?? Ha érzem, majd szólok!:)

Ja, újság és tv: Szintén ahány ember annyi féle..én nagyon boldog voltam, hogy benne lehetek az Újságokban és benne leszek a Tv-ben, később megmutatom Aminak, mert szerintem ez nem mindennapi dolog és jópofa!

Megjegyzések

  1. Kedves Noémi!

    fantasztikus amit elértél! Gratulálok! ...és igen is NE hagyd abba! Nekem te adtad meg az utolsó lökést ahhoz, hogy újból elkezdjek tornázni, diétázni, mert igen is muszáj, mert NŐK vagyunk!
    januárban született a kicsi lányom, császárral. Van egy tünemény férjem, akit nagyon szeretek, együtt vagyunk jóban rosszban már 17 éve. Végre megszületett a kislányunk, és én a világon a legboldogabb ember vagyok, mindaddig, amíg ki nem megyek az utcára:-( Igaz, hogy "csak" 10 kg-ot híztam a terhesség alatt, de rólam is csak 5 kg ment le a szülés után, és a hasam meg megmaradt! Mára pedig visszajött az is:-( Emiatt én is végtelenül el vagyok szomorodva, de most látom, hogy ha kemény munkával is, de el tudom azt érni, hogy ne legyen az!
    Igaz, hogy még szoptatok, de tornázni, és hasizom gyakorlatokat végezni most is tudok:-)...és még az étrendemre is oda tudok figyelni!
    Szóval, még egyszer: gratula, és folytasd, mert mindig lesz olyan, akinek erőt adsz, és hitet, hogy neki is sikerülhet!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Noémi!
    minden nap olvasgatom a blogot, néha néha egy egy megjegyzés, vagy a chat box-ba írok, de ha tehetem átfutom a napi dolgokat, mert igen is kell, hogy erőt adjon valami egy nőnek. egy kép, egy két elcsépelt szó, de valakinek egy hatalmas lökést jelent, valakinek meg semmit. nem vagyunk egyformák.
    nekem mindig azt mondták, hogy ne törődjek más mit mond, csak a szívemre eszemre hallgassak. és jól teszed, hogy te is ezt csinálod.
    aki meg nem tud más örömének örülni, az irigy, mert Te meg tudtad csinálni. igen is világgá kell kürtölni ezeket a dolgokat, mert Te saját magadnak ez annyi, mint ha elmozdítottál volna egy hegyet.
    minden mozgás számít, még az is, ha reggel gyalog megyünk dolgozni, vagy bicajjal.
    röviden ez az én meglátásom.
    szép napot! és tényleg csodálatos amit elértél!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Mária és Ági...nagyon jólesnek a szavaitok.:)))

    Mária nagyon büszke vagyok rád...mindent bele.

    Ági igazad van...minden mozgás számít, bárki bármit mond!:)

    puszi

    VálaszTörlés
  4. Érdekes... A napi 20 perc mozgás nem említhető egy lapon a futással. Mégis meg lehet nézni, hogy mi lett belőled a jórészt "csak" 20-30 perces mozgásoktól. Ezért jók az összehasonlító képek.

    VálaszTörlés
  5. Nono szivem, te ne foglalkozzál senkivel, éld az életed, ahogy te szeretnéd, mert bármekkora közhely is, neked is csak egy van belőle!
    A napi 20-30 perces tornád az én jelenlegi semmimhez már maraton (bringás időszakban meg úgyis jobb vagyok nálad:))
    Puszi mindenkinek, Roxa voltam:)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Nonó!
    Aki piszkál, az mind irigy! Azokkal nem kell foglalkozni.
    Én tegnap találtam rá a blogodra, és mikor megláttam az összehasonlító képet, az állam leesett! Épp el voltam csüggedve a fogyókúrám miatt (elfogyott a lelkesedésem) és te új erőt adtál.
    Igen is, kellenek az ilyen emberek, mint amilyen Te vagy, hogy erőt meríthessünk Belőled, hogy példaként állj előttünk :)
    És várom a vasárnapi adást :) Ügyes legyél! :)
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  7. Roxa Anyánk igaza van...megint!:)))

    Zsuzsi köszönöm a kedvességedet!:))) Mindent bele!!!

    pussz

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is irigység áll a háttérben. Bevallom, én is rohadt irigy vagyok a Nonóra, de jól álcázom intelligenciával eme rossz tulajdonságomat..mert ha elhordanám mindenfélének a Nonót, attól még rajtam maradna a 10 kg háj, amit feltermeltem.:))
    Szóval embereknek el kéne gondolkozni, ki is a hibás, ha meghíztak és ki tehet róla, ha nem tudnak megszabadulni..egy biztos, nekem a Nonó nem tartott tegnap sem kést a nyakamhoz, hogy egyek meg egy fél doboz csokis fagyit este 10-kor..esküszöm magamtól csináltam.
    Irigykedő embereknek azt javasolnám, mutassák meg hogyan kell csinálni, mielőtt bárkit megszólnának. Ezen kívül, ha elcsépelt módon bíztatja a Nonó az embereket az egészséges életmódra vagy a fogyásra..még az is valami, az is több, mintha azt mondaná..beee énb lefogytam, te meg folyjál szét otthon a fotelban egy chipses zacskó társaságában...
    Kérdem én, mi a tökért nem gondolkoznak el undok, utálatos irigy emberek azon, hogy a Nonó azzal, hogy ide leírja, mit evett, mit mozgott és hogyan fogyott le, hogy ezt nem magáért teszi?? Ő már lefogyott, csinos lett, akár bele is szarhatna az egészbe, ennek ellenére mégis próbál segíteni, cserébe meg ilyen beszólásokat kap.
    Mondjuk ez olyan mint az én diétás blogom..megszólnak a stílusért, de nyálcsorgatva várják a következő receptet..továbbiakban no comment, örültem most is:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény