Sárgabarackos álom a'la Nonó! :)

Ma a cardiósokat az alábbi sütivel lepem meg...remélem finom lett!!!!

Hozzávalók:

150g U1 liszt
50 g étkezési keményítő
1cs. sütőpor
1 evk. folyékony édesítő
1 tk. vanília aroma
3 tojás
1 dl tej

1 cs vaníliás pudingpor
1,5 evk. édesítő
3 dl tej

200 g sárgabarack

A tésztához hozzávalókat géppel összekevertem és légkeveréses sütőben 180 fokon 30 percig sütöttem, sütőpapíron. Míg hűlt, elkészítettem a pudingot. Mikor az is kihűlt, megkentem a tésztát és a tetejére barackot helyeztem. Nagyon egyszerű, és remélem finom süti lett. 15 kockára fogom vágni, mert annyian vagyunk!:)

Ha lett volna itthon sárgabaracklé, akkor a pudinghoz adtam volna belőle...de nem volt!

Összesen 1206 kcal, 1 kocka: 80,4 kcal!:)


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény