Szuper esküvő volt, csak hosszú...

...sokan nem tudták, de mi Lengyelországban voltunk lagzin!:))) Nagyon jó barátoknál!:)

Szombaton reggel 5 kor indultunk, n2-re értünk ki, nagyon sok dugó volt. Ott átöltöztünk és 3 kor már a Lánykikérőn volt (mi a fiú családjához "tartozunk"!), 4 kor templom (polgári már megvolt 1 hete)!:))) Aztán vacsi!:)

A lengyelnél érthető módon sok minden máshogy van. Pl. a templomba nem az Apuka kíséri be...a lánykikérőn nem énekelnek, nincs tányértörés és méz evés, vagy fűrészelés, nem kapnak szalaggal átkötött kenyeret (nálunk ezek voltak)...de van pohár törés és nálunk is megnyitja az ifjú pár a táncot. Viszont nincs menyasszony tánc (náluk ajándékot szokás adni!) és nem öltözik át az ifjú Feleség, vagyis nincs menyecske ruha. Nincs Új asszony tánc sem, hanem a hajadonok kapják el a menyasszony fátylát...mint nálunk ugye a csokrot szokták.

Szóval sok más szokás, de ennek ellenére szuper jó volt. A zene csúcs volt és nálunk nem úgy van az étkezés mint nálunk nagy átlagban, hogy leves, főétel általában tálon, majd svédasztalon újra felkínálva, 10 kor torta, gyümölcs és éjjel káposzta....hanem ÓRÁNKÉNT TERÍTENEK!!!! és eléd teszik...na most abból tuti ha nem is sokat de eszel, ráadásul ISTENI KAJA VOLT...és ki volt találva mert a leves, 2 főétel, majd süti és a torta, aztán sajt és saláta (könnyű étel), majd fagyi, majd megint hidegtálak, kávé...és itt eljöttünk, de akkor jött volna megint vm meleg étel. Szerintetek mennyit ettünk????????????:)))

Éjjel 1 kor elindultunk haza...és reggel 8-ra értünk haza, nehéz utunk volt...szakad az eső. Nem vittem jogsit, elfelejtettem, Ádus és Ritus vezettek. Én tudtam aludni 3-4 órát a Keri lányommal.

Életünk legjobb döntése volt, h Amit és Dávidot itthon hagytunk...mert olvashatjátok mekkora pörgés volt, még magunkat sem tudtuk rendesen "elkészíteni" nem piciket etetni, altatni, navigálni, halál fáradtak lettek volna a buszúttól (ezzel a busszal megyünk majd Bulgáriába is)...38 fokban mentünk, 20 fokban esőben jöttük...nem volt könnyű, de szuper volt.

Ami-ra Anyósom vigyázott!:) Tündér volt, telefonba mikor hívtuk, köszönt, dobott puszit és játszott tovább...hozzá teszem, már napok óta mondtam neki hova megyünk, kivel marad itthon....és mondta is Zsuzsa néni kérdezte, hol vagyunk? Mondta neki, Ama bólintott és játszott tovább...de ma reggel már azért többször megkérdezte. Mikor megjöttem bújt a nyakamba..majdnem sírtam, nagyon hiányzott!:)

MA 6 KOR LIVE MAGAZIN A LIFENETWORKON-....JAJJ TÖKRE IZGI, REMÉLEM JÓL SIKERÜLT. MERT VISSZANÉZVE MÁS A DOLOG!:)))

Ádus és Ama alszanak, addig én felsepertem, felmostam, mosogattam, ki és elpakoltam, ittam egy jó kis kávét végre, tusoltam...most pihi!:)

Csodaszép napot, képek este szerintem felkerülnek a lagziról...

A VERSENYHEZ AZ ADATOKAT MA ESTIG VÁROM ÉS HOLNAP MEGCSINÁLNÁNK!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény