Tervem...

Mivel jövőhéten kemény hetem lesz, főleg mozgás szempontjából, akkor már összehozom a kellemeset a hasznossal!:))

Vagyis VISSZATÉREK! A kcal számolásba!:) Minden este 1,5 óra cardió dance lesz, aminek a vége mindig talajon has, fenék erősítés...eléggé átfogó lesz az egész.

Így, jövőhéten tartom az 1200-1300 kcal-t...mert szeretnék kicsit szálkásítani...főleg husit és tejtermékeket fogok enni...gyümit, zöldséget..fogyni nagyon nem szeretnék, de az izmokat szeretném tovább építeni, szépíteni!:))))

Méreckedni hétfőn fogok, legközelebb pedig majd csak szombat reggel. Súlyt és centit is mérek és képet is készítek.

Jól fog esni...kicsit rám fér már a gatya meghúzás, rendbe teszem magam kívül és belül is a nyaralásra!:))



De tudjátok, én soha nem éheztem...mindig finomakat ettem, készítettem magamnak a diéta alatt is, így ez most nekem nem 1 hét szenvedés lesz...sőt!:)

Nektek pedig főleg jó lesz, mert minden este leírom mit ettem, és az hány kcal...így lesz még egy "Heti Étrend" a blogon!:))

Szép estét!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény