ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá, ilyen napom van!

Nyűgös vagyok, hisztis, hangulatom ingadozik, fáj a fejem, a derekam, kijött az allergiám...ma szörnyű vagyok!:( Tudom az okát! De akkor is...

Ama most feküdt le....eddig Tündér volt és Jó Kislány, tudtam tőle nagy takarítani: egész lakás: porszívózás, felmosás, főzés, mosás, teregetés, rend rakás...reggel szokásos séta...nem unatkoztam.

Ama nem hátráltatott, bár ha mostanában ha kérem ne csinálja, annál inkább, most van az Enyém, Én, csak azért is korszakban....néha nehéz. De most szépen eljátszott.

Zumbázni akartam ma, de jártányi erőm nincs...pedig kéne...meglátom, de ha most nem, akkor este. Valami mozgás kell...mert még ha most nehéz is elkezdeni, utána tudom, hogy mennyi energiát és erőt szoktam nyerni belőle!:)

Tegnap RR 2009 comb-tól nagyon izomlázam van, ugye lábsúly, step pad és a szalagot is rövidebbre kötöttem...durván fáj a fenekem, csípőm, combom.

Asszem ma este hasizmozni fogok és holnap Zumba 20p és 2008 Réka fenék 20p lesz...na ezt most el is döntöttem.:)

Mai ebéd: lencse főzelék, nagyon szeretjük. Én nem csak Újévkor, hanem havonta legalább főzök...nagyon egészséges.

Képeket nem tudom feltenni, mert Ádus elvitte a gépet...na majd legközelebb.:)

Szépen alakul a fogyi versenyre jelentkezők száma...viszont kevés levelet kaptam azoktól akik jönnek a talira.

Pedig elvileg lennénk páran. Bár ha minden kötél szakad, akkor is megéri kimenni, ha végül senki nem tud kijönni, mert családi programnak szuper. De azt már tudom 1-2 ember tuttti jön!:)

Tegnap mozi szuper volt, annyit nevettünk, jól éreztük magunkat!:)))

Szép napot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény