Egy újbb hét...és már augusztus közepe felé közeledünk.

Hihetetlen hamar eltelt ez a nyár...túl hamar. Dehát az idő rohan, főleg ha az embernek pici gyerek van, ez tényleg igaz!:)

Várom már a karácsonyt az biztos, hogy Ama már Nagy Csaj lesz már! A nagy fának és a sok ajándéknak, hogy fog örülni!:)) Lesz már saját szobija is...de jó is lesz a Karácsony megint!:DD

A hétvége szuper jól sikerült, együtt voltunk, pihentünk és annyit nevettünk.:)

Bár én nem voltam jól és sajnos Aminak is folyik már az orra. Én egész nap szédültem, fájt a fejem, a derekam...de mára sokkal jobban vagyok!:) Bogikám C vitaminja segített és még valami...de az titok!!:)))))

Ma megcsinálom a tesztet Ádussal, de aztán Ő csinálja tovább!

Én nem csinálom végig, úgy döntöttem. Egyrészt mert a héten Amival nyaralózunk (nyár van...élvezzük!!), másrészt ma is 60,8 kg voltam, ilyen mennyiségű és kemény tornával biztos fogynék és én nem szeretném már. Szeretem a Réka tornákat, inkább minden nap 20-30-40 perc Réka!:) Úgy érzem nekem az jól esik, formálódok tőle és elég is.

De azért 1-1 részre majd beszállok Ádushoz,mert mondjuk heti 2 Insanity nekem sem árt!:)

Ádus nyomja majd ezerrel!
Ma már a kajcira is figyelünk neki....olyan ügyike, biztos eléri a célját!:)

Apa majd véleményt mond róla és azt mindig megírom!:))

Mai ebéd: roston csirkemell, kukoricás rizzsel, kovi ubival. Szaladok is, amíg Ama alszik főzök és vasalok!:))

Csodaszép napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény