Esik, esik, esik...

Nem szeretem sem az esőt, sem a nagy meleget, ezt kell, hogy mondjam! Szeretnék 28 fokot mindig, egész évben, az nekem ideális!:)))

Na jó, karácsony előtt és karácsonykor legyen egy kis hó, de úgy tűnjön el, hogy ne legyen latyak!:)) Köszönöm!!!:DDDDDDDDDD

Ma nem mentem futni. Szakad az eső és Ádus sincs itthon, hogy vigyázzon Amira. Így ma napközben amíg Ama aludt, lenyomtam az INEP talaj 20 perc, DE!!!! lábsúllyal. Réka azt mondta, nem kell félni a súlytól, csak szebb lesz tőle a fenék...hát ez tuti, mert annyira baromira fájt közben, hogy csak szép lehet!!!:))

Holnap asszem a Réka 2009 combot fogom megcsinálni!:))) Ahhoz kell step pad is, kötél is!:))

Megnéztük Ádussal az Insanity tesztet...ez lesz hétfőn, az első nap. Tetszik, de asszem módjával!:)) Úgy szeretnék főzni, hogy valamennyire Apának diétás legyen...husik, salik, levesek...olyan 1800 kcal körül kéne ennie és akkor tuti meglesz a várt hatása az edzésnek!:))

Csinálunk ilyen volt képet is...

Ja, és nekem sem árt egy kis odafigyelés...mert mostanában mindig nagy vacsorákat tartunk Ádussal, minden földi jóval megpakoljuk az asztalt, meg 1-1- nasi is becsúszik...rám meg a kilók csúsznak majd vissza!!!!...amit nem szeretnék!!!

Ma annyit beszélt a Kicsikém...olyan drága Tündér!:)) Már mindent elmagyaráz, mindenre mond valamit...imádom az édes pici hangját...és mindenét!!:))

Csodaszép estét!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény