Futottam...

Ezt találtam:

Miért is jó a futás:
  • Nagyon hatékony edzésforma, heti négyszer fél óra elég az átlagon felüli kondíció eléréséhez.
  • Bárhol, bármikor futhatunk.
  • Nincs korhatárhoz kötve.
  • Nem kerül különösebben sokba az alapfelszerelés.
  • Stresszleépítő hatású, 30 perc csodákat művel egy rohanós nap után.
  • Testsúly kontroll, a futásnál kevés más sportág éget több zsírt.
  • Elégedettség, önbizalom és mentális fejlődés.
  • Jobb alvást eredményez, ami több energiát biztosít napközben.
  • Erősebb immunrendszer, egészségesebb tüdő.

Egy nagyon jó barátnőm is esküszik rá. Régen utáltam futni, mindig szúrt az oldalam, szédültem, elfáradtam, UTÁLTAM!!!

Ma megbeszéltem magammal, miért is ne próbáljam ki és elhatároztam ma 9 kor indulok!:) Így is volt.

Elkértem Apa Iphone-t, volt rajta sok sok Stand Up Comedy, felvettem egy jó vastag pulcsit, kapucnit fel és irány....

Azt vettem, észre, hogy elég jól haladok, kapok levegőt és nevetek a poénokon...futottam lefelé, aztán lementem egy utcát és felfelé...nem gyorsan, szépen kocogtam. Figyeltem a levegőre, nem izzadtam, nem lihegtem, jól érzetem magam. Majd azt vettem észre hazaérek mindjárt....akkor megtoltam, olyan jól esett FUTNI!:))

Ami a legjobb: nem szúrt az oldalam, ilyen még soha nem történt velem és jól éreztem magam.

Egy dolog fájt a bokám és a térdem egy picit, ez a beton és a cipő gondolom....

Ránéztem az órásra 21:20, vagyis 20 percet futottam...ÉLJEN!:) Kezdésnek elégedett vagyok.

Mire a lakásba értem szakadt rólam a víz....azóta is, pedig már tusoltam és csak iszok és iszok és iszok!

Úgy döntöttem heti 2-3 szor futni fogok, ha képes vagyok rá jó lenne 30-40 percet. Meglátjuk.

De egy biztos: ÉLVEZTEM! Nagyon! Ha megszeretem, szólni fogok!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény