Hétfő, kis ráerősítés!:)

Gondoltam ma egy kicsit keményebb tornát választok, így megcsináltam a 2009 RR 40 perceset...a fenekem ki szakadt a helyéről!:))) De jól esett nagyon. Holnap Norbi Kickbox lesz, kis cardió mozgás rám fér!:) Jövőhéttől Ádussal Insanity!:))

Lemértem magam, 1 hónap alatt a hasamról lement 1 cm a derék és 1 cm az alhas...ez azért fontos, mert cm-ben fogyni nem szeretnék máshonnan, de a hasamat még formálom ezerrel tovább és úgy tűnik alakul a dolog!:))) Itt a bőr sem szép még..így ott jó ha mennek a cm-k lefelé.

Ma nagyon jó hírt kaptunk!:))) Szuper napom van....többit majd a későbbiekben!:))

KÖSZÖNÖM NEKTEK! LÁTOGATOTTSÁGI CSÚCSOT DÖNTÖTT A BLOG...KÖSZÖNÖM, HOGY ENNYIEN OLVASTOK! NAGYON FONTOS NEKEM, HOGY SEGÍTSEK, ÖTLETEKET ADJAK ÉS ERŐT!
"HARCOLJ KEMÉNYEN,
kÜZD AZ ÁLMODÉRT
ÉS NE ADD FEL SOHA" :)


Viszont szomorú is vagyok....nagyon sok embert tiltottam az utóbbi időben...nem is értem miért kell egymást bántani! Főleg, amikor valaki látja, olvassa, tudja, hogy az a valaki mennyit harcol és küzd. Hogy lehetnek ennyire szívtelenek? Miért nem tudunk inkább segíteni a másikon? Nem kell dicsérni, ha nem ismerjük el a munkáját, de akkor is inkább ne nyilvánítsunk véleményt se.

A mai fincsi ebéd lecsó!:) Ma az egész lakást kitakarítottam, porszívózás, mosás, felmosás, mosás, teregetés...holnapra maradt a vasalás!:)) Csodaszép rend van és isteni illat a lakásban!:)

Mindenkinek csodaszép napot és kérek mindenkit ne legyünk gonoszak, kicsit érezzük már bele magunkat más helyzetébe is...ne feledjük el soha honnan jöttünk és milyen nehéz ez az út. És ha valaki ezzel nincs tisztában, azt kérem vállalható módon nyilvánítson véleményt!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény