Hétfő...megint és itt az ősz is!

Mai torna adag:
Hétfő: Zumba 20p + 2008 Réka comb 20p= 40p LETUDVA!:)

Ami hozta a step padomat 10 kor... Na! mondom ez felkérés keringőre..nekiálltunk...Ama is sokáig nyomta. Édes volt, amikor guggoltam még a kis kezét is úgy tartottam, aztán leült legózni....)))) De egy tündér volt.:D

Így most alvás időben nem kellett már tornáznom és szépen kifestettem a körmömet és kiírtam a versenyt!:))

Most kell nekem ez az edzés terv, szeretném betartani...kicsit tunya lettem. Szeretnék megint jó kondiban lenni. Úgy érzem 2 hétig kicsit elhanyagoltam a sportot. Vagyis torna volt, csak kevés...

Kilók beálltak, a fogyásom óta először van ez így, 3 napja 61,7 kg vagyok...annyira nem rossz ez a súly. De hétfőtől én is figyelni fogok és sütök majd fini diétás sütiket, hogy a fogyisok és szívesen diétázzanak, mert közben finomakat esznek majd!:)))

Holnap lesz Ama névnapja, sütök csokis kekszet és gyümölcs tortát (eper pudingos-barackos-banánosat:)) és főzök valami fini ebédet: ínyenc tejszínes csirkét gondoltam, durum tésztával.

Délután Vendégeink lesznek, pici Bálint meglátogat minket!:)

Csodaszép napot!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény