Jajj, de jó volt...

Lenyomtam a RR 2008 comb részt lábsúllyal és step paddal...kemény volt, de valami szuper jó!:) Volt gyakorlat ami szerintem könnyebb paddal, mint simán talajon, de volt ami teljesen máshogy mozgat meg így. Nagyon boldog vagyok, hogy van most már step padom is!:))

Méghozzá ilyen szép:

Utána kis vádli gyakorlatot csináltam...16/32/16/32/16/16/16/16/16/32/32 emelések.

Holnap RR 2008 fenék és has, vagyis 40 perces kommandó!:)))) Csütörtökön pedig megint a 40 perces Réka!:)) Hétvégén pedig megint futni fogok!:)))

Digit mérlegem is szuper ám...báááár 62,3 voltam ebéd után és ruhában...de az reggel sem kevesebb 61-nél.

Azt tudtam, hogy a digit mérleg pontosabb és az én mérlegemnél 1-1,5 kg többet fog mutatni...de nem baj. Jól érzem magam, ha 61, ha 62...fogyni nem szeretnék, csak szálkásodni és formálódni!:)

ÚGYHOGY TORNA, TORNA, TORNA!!!!:DD

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény