Jó kis hétvége!:)

Apa velünk van és nagyon élvezzük az együtt töltött édes perceket!:))

Mai torna: RR 2009 fenék-csípő rész. 20 perc volt basszus, de nagyon fájt!:))

A következő torna: Insanity Pure cardio része. Lehet nem holnap, mert sok dolgunk lesz, de szerintem hétfőn mindenképpen megcsinálom. Kell a cardió mozgás és hiányzik is. A másik cardió tornám a Turbo Jam lesz, már letöltöttem azt is. :) Kicsit már régóta csak a Rékára tornázom és kell valami MÁS is most vágyom egy kis újra!:)

A mai kerti party szuper volt. ÉSSSSS volt: süti, pogi, gyros, babagulyás, torta...és mindenből eszegettem...nem sokat, de mindent megkóstoltam. Reggel 61,3 voltam, szerintem holnapra picit több lesz, de letornázom!:))) Viszont 6 órra óta csak dinnyét ettem.:)

Megasztárt nézek....hogy is mondjam??? Honnan ez a sok butus és "halláskárosult" ember? És nincs nekik Anyukájuk, Apukájuk, Párjuk, barátjuk, aki megmondja nekik, hogy NINCS HANGJUK?????:)

Kb. mint ha én elmennék oda...de nekem megmondja a családom, és hallom is, hogy: Borzalmas hangom van!:)))

Két kép a fotózáson készült sminkemről...már amennyi látszik belőle:) De megígértem!:)



Csodaszép estét!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény